Ariana | Blogger | X X

11 lis 2013

ZAWIESZENIE

Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek umieszczę TAKĄ notkę :P No, ale niestety tak bywa...
Zawieszam bloga! Dlaczego? No chyba wiadomo... znudziło mnie pisanie NxH, ich charaktery robiły się zbyt uciążliwe dla mojego humorystycznego stylu pisania - i ja sama nie byłam zadowolona :< znaczy dobra, nigdy nie byłam zadowolona z tego co piszę (znaczy zdarzało się :P) ale w każdym razie, napisanie o nich tylu notek to dla mnie dużo xD pewnie kiedyś wrócę do tego bloga... może...

JEDNAKŻE jeżeli ktoś z mych ukochanych czytelników, którym bardzo dziękuję za trwanie tutaj ze mną ;D czytał moje wypociny ze względu na panujący w notkach humor xD albo polubienie mojego trio Sasori, Naoki, Miyuki to zapraszam gorąco na mój nowy blog xD

www.akasuna-story.blogspot.com

Jeszcze w sumie tam nic nie ma xD ale spoko, mam już materiały na notki xD
Zacznę publikować, jak nadrobię wasze blogi xD
I spoko, nie skończę tak szybko tegoż bloga... paru osobom bardzo na nim zależy xD

Jeszcze raza przepraszam fanów NxH :( Zawiodłam, wiem :(

Pozdro, Soli~ ;**

57 komentarzy:

  1. NIE PIERDOL xD
    Ty wiesz i ja to wiem, że NxH ssie, a SxM rulez. A jak nie wiesz, to już wiesz... Więc nie pierdol xD Zauważ, że jak czytelnikom zależy to czytajà wszystko. W dupie miej tych co lecą tylko na NxH xD Teraz musisz dodać szybko pierwszy rozdział i wgl :D zresztą, kurna, wiesz co ja o SasoMiyu myślę. No i helooł- Naoki to jedyny dzieciak, jakiego akceptuję! A to już coś znaczy, nie? ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O
      No weź, od stycznia prowadziłam NxH, a teraz dowiaduje się, że ssie.. xD Całe 11 miesięcy w kłamstwie xD
      Nie mam tak pojemnej dupy xD Kocham moich czytelników <333
      Wiem, wiem - to dla mnie zaszczyt ^^

      Usuń
    2. Ej, ja ich KIEDYŚ lubiłam... Hejtuję ich dopiero od 2-3 miechów... xD

      Usuń
    3. Od zaczęcia drugiej serii?! ;( ;( ;( XD

      Usuń
  2. Witam
    Czytam Twój blog pewien czas ale nie lubię pisać komentarzy więc ten jest pierwszy .Wielka szkoda ,że przestajesz pisać NxH T-T.Mam nadzieję ,że kiedyś do tego blogu wrócisz. Masz według mnie talent więc będę czytać wszystko co napiszesz .Życzę Ci weny twórczej. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wrócę :) Tylko potrzeba mi NATCHNIENIA, takiego jaki był na początku...
      Och, dziękuję pięknie ;* Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
    2. Będę czekać niecierpliwie razem z kumpelą. Z chęciom będziemy czytać nowy blog XD. Uwielbiam tego malca.Weny ,weny i jeszcze raz weny!

      Usuń
    3. Hah, jaką sobie raklamę zrobił Naoki xD Nie zawiedziecie się! ;D

      Usuń
  3. Soli... ;-; Dobra, rozumiem, że pisanie o nich ci się znudziło, bo miałam podobnie na Shikari xD
    A że ja kocham twoją twórczość, wbijam na bloga i obserwuję :D

    WENY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wiesz jednak to 37 prawie regularnych notek :P a jako, że to mój pierwszy blog to nie dziwie się sobie, ze nie dotrwałam do końca, ale dokończę! Kiedyś xD

      Usuń
  4. Nieeeeeeeeeeeeeee........
    Nie rób mi tego, już nie mam po co żyć!
    Właśnie uśmierciłaś niewinną osóbkę. Jak ci z tym?
    Ale serio czemu nie ciągniesz dalej tego bloga? Proszę napisz kiedyś jakąś notatkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana osóbko... cierpię xDD
      Ale no, jeszcze tworzę tylko na inną tematykę :P
      Napiszę, ale nie wiem kiedy...

      Usuń
  5. Ja też tak mam, więc rozumiem cię w stu procentach.
    Dalej będę czekać na notkę tutaj, ale idę na drugiego bloga!
    Już nie mogę się doczekać pierwszej notki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez obrazy ale "z ich charakterami" ?
    Przecież Naruto jest idealnym bohaterem no notek humorystycznych!
    Tak naprawde po prostu ci się nie chce :P Nic nie szkodzi. Ale jest mi przykro że tak zakończysz historie tego blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Naruto jest idealny dla humoru, ale Hinata... a teraz jak w ten etap kłótni się wkopałam, to mi to utrudniło wszystko... dramaty zdecydowanie mi nie leżą xD
      Tak, nie chce mi się :P To też :P po prostu niechcący stworzyłam wątek, który jest zdecydowanie wg mnie lepszy xD

      Usuń
  7. Ja już raz napisałam, że czytać będę cokolwiek będziesz pisać, bo zdecydowanie masz do tego talent :) Ja tam uwielbiam twojego Sasori'ego, tak samo Miyuki i Naoki'ego. To trio wymiata! Dlatego na pewno będę czytać twojego nowego bloga i wiem że się nie zawiodę :D Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziały ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weź, ja przy tobie wymiękam! ;D
      Uwielbiamy chyba te same rzeczy, osoby xD
      Mam nadzieje, że nie ;D
      Przepraszam, że u Ciebie zalegam :<

      Usuń
    2. E tam, bez przesady. Nie jestem aż taka dobra. Jak będziesz tak słodzić to jeszcze popadnę w samozachwyt i mi odpierdoli xD
      Spoko, spoko ja rozumiem. Masz dużo blogów do czytania, to i nadrabianie nie jest łatwe :)

      Usuń
  8. C-Co :< ? Spodziewałabym się wszystkiego, ale nie tego ;__; Anarchia wszędzie ;__; Chociaż wiesz, mi w sumie nie robi różnicy o czym czytam. Ważne żeby było tak samo zryte jak poprzednie opo ^^ (Tak, to był komplement xD). Także zostaję z tobą i będę cię nadal męczyć, o ile nie będę się znowu uczyć (szkoła życiem).
    Życzę powodzenia w pisaniu i już czekam na pierwszy rozdział :D ~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZRYTE XDDDDDDDDDD
      Kocham cię, no! xDD ty mnie nie męcz tylko pisz u siebie!
      Dziękuję! ;3

      Usuń
  9. Mi, mi, mi bardzo zależy!
    Mnie weź, mnie!
    Jestem największą fanką SasoMiyu, sooooł nie pierdol, bo i tak nic nie przeczytasz i pisz XD
    Baj <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cię wziąć...? Tak publicznie? XDDD
      Oszzzzzzzzzz Ty! Nadrobie wszystkie blogi, prócz twojego! xD Kara, że we mnie nie wierzysz xDD

      Usuń
  10. Cooooooooooooooooooooooooooooooo??????? WOw jak możesz ;o Ty zuy, zuy człowieku ;o Jeszcze w takim momencie ;o Ale nie będę płakać bo nowy blog piszesz i to jeszcze o Sasorim XDDDD Za to cię kocham, jakkolwiek to zabrzmi xD Ale gdybyś wróciła do NaruHina to chętnie będę czytać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Zuy człowiek? No wiem... za ten czyn ksiądz mi nie da rozgrzeszenia XD Spoko, nie brzydzę się miłości xD
      Również Kocham ;*

      Usuń
  11. Nie wchodziłem przez parę dni na neta, a tutaj takie coś :( Soli-chan osoba, która mnie zainspirowała do stworzenia swojej powieści, zawiesza bloga. Świat stanął na głowie.
    Cóż mogę rzec. Jest mi oczywiście przykro, że go skończyłaś i to w takim momencie. Wiem, że ostatnio nie komentowałem, ale sam mam sporo obowiązków i ledwo nadążam ze swoim blogiem.
    Będę oczywiście odwiedzał Twój drugi blog i po cichu liczył na to, że kiedyś zakończysz ten tutaj wielkim Happy Endem.
    Tak więc weny, weny i jeszcze trochę weny
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... tak wyszło :P aby ty trwasz w tematyce NxH :P
      Wiem, wiem, że masz, nie czepiam się - patrz na mój zastój xD
      Nie będziesz go odwiedzał, kłamco xDD
      mówiłeś mi to na GG xD
      Dzięki ;);*

      Usuń
  12. No więc wchodzę sobie z myślą o nowym rozdziale,a tu ZAWIESZENIE ;__; po Tobie bym sie nie spodziewała.. jestem fanką NxH, ale nie tylko ze względu na nich czytałam Twojego bloga. Kocham saso i Miyuki, więc nowy blog też będę czytać, ale mam nadzieję, że kiedyś zakończysz ten blog ;).

    Pozdrawiam, Asia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże - jestem przeszczęśliwa mając takich czytelników! :3
      Mam szczerą nadzieję,że nie zawiedziesz się na nowym blogu :)

      Również pozdrawiam ;**

      Usuń
    2. O jak miło :3
      Szczerze? To wierze, że ten nowy blog będzie równie dobry jak ten, a kto wie..? Może nawet lepszy. Chociaż jako fanka NaruHina powinnam ubolewać nad tym zawieszeniem, ale chyba za bardzo cieszę się z nowego bloga. Pewnie dlatego, że Sasori i Miyuki są taki zajebiści :D I zazdroszczę Ci, że potrafisz pisać z taką lekkością dodając do tego humor ;) Dobra koniec ;P

      Jeszcze raz trzymaj się i życzę weny, Asia ;**

      Usuń
    3. Mi jeast milej o wiele bardziej ;D
      No cóz na tamtym blogu będzie o wiele, wiele więcej humorystycznych gaf xD
      Bardzo się cieszę, że nie tylko moje serce podbiła ta para - w sumie niechcący, bo miieli być pobocznym epizodem xD
      Dzięki, dzięki Asiu ;*

      Usuń
  13. szczerzę ? wg mnie możesz to jeszcze ładnie pociągnąć , na twój blog zerknąłem dopiero wczoraj , do tego czasu zdążyłem to przeczytać prawie 2 razy . Naturalnie rozumiem że każdy artysta może przeżyć kryzys , lecz mam nadzieję iż do tego wrócisz , szkoda było by zmarnować takie arcydzieło :)
    Osobiście sam myślałem nad tym jak by to pociągnąć , wg mnie można by pokombinować z tym że np. rodzice naruto mają wypadek samochodowy i są w śpiączce , naruto w tym czasie zajmuje się firmą ojca , hinata żałuje swojego postępowania w stosunku do niego ...............
    Mam nadzieję iż mimo wszystko wydasz kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie arcydzieło...? Za mocne słowo, ale dziękuję :)
      Czuje się jak Picasso, okropnie piszę, ale wszystkim się podoba xD
      miło, że myślałeś i naprawdę fajny byłby pomysł, jednak gdy piszę coś przykrego i nie mogę z tego wyjść i trwam w tej nudzie to mnie to wkurza - takie notki mnie właśnie zniechęcają :/
      Jednak masz moje słowo, że kiedyś skończę tego bloga ^^

      Usuń
  14. Trochę się dziwię , samokrytyka , ludzi ci piszą iż masz fajny styl , czytam wszystko co mi się posunie w tej tematyce , twój blog to jeden z najlepszych w tej tematyce , poza tym to pierwszy blog na którym zamieściłem posta , i prawdopodobnie ostatni , masz fajny styl , piszesz w fajnej tematyce , widać iż twój blog przeżywa lekki kryzys , ale mam nadzieję iż jakoś uda ci się z niego wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam ci radę, nie próbuj zrozumieć kobiet xD nie uda cik się xD
      O rany, pierwszy koment, dla mnie? ♥ Postaram się więc coś tu naskrobać ;)

      Usuń
  15. Buahaha ! Soli ?! Ty i "okropne pisanie" ? Typowa dziewczyna :D Tyle że typowe dziewczyny nie są (najprawdopodobniej) Otaku i nie piszą tak świetnie jak ty. One za to siedzą na facebooku i piszą jakie to one są brzydkie ! Przeczytałem wszystkie notki 3 razy ! Pisz dalej błagam cię !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie śmiej się ze mnie xDD
      Nie jestem otaku xD na FB nie chwalę się jaka to jestem brzydka, bo... chyba nie jestem AŻ TAK xD więc jestem typową dziewczyną... oh, god, why? xD
      Jak mnie najdzie to napiszę tutaj :)

      Usuń
  16. No wiesz , zawsze można przenieść bloga , możesz zmodernizować notki , np. tą gdzie miał być "bliższy kontakt" między naruto i hinatą , wtedy masz czyste konto

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    natrafiłam na Twoje opowiadanie w grudni, ale prze barak czasu dopiero teraz udało mi się nadrobić... opowiadanie jest rewelacyjne, wspaniała historia, każdy z rozdziałów czytałam z zapartym tchem... mam nadzieję, że niebawem odwiesisz tą historię i będziesz kontynuować....
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. http://naruto-and-hinata-real.blog.pl/

    zapraszam na mój blog. Soli mam nadzieje że kiedyś do nas wrócisz przeczytałem całe opowiadanie twoje noi bardzo mi się podobał był pełen humoru ( akcja z tym spidermenem jako sasuke i mądry naruto wtedy normalnie sikałem ze śmiechu zapraszam do mnie jeśli ktoś chce. :) a jak nie to spoko i sorki za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Błagam cię, wznów to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, ale moja wena mi na to nie pozwala :P skupia się tylko na nowym blogu...

      Usuń
  20. Jestem twoją fanką od wczoraj i właśnie skończyłam czytać bloga... No cóż powiem tak..
    OBIECAJ że kiedyś nawet może to być w dalekiej przyszłości ale wróć do tego bloga i go dokończ PROSZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak coś się zaczyna to trzeba to skończyć, prawda ;) będziemy czekać aż wena wróci

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz co przez dwa lata od zakonczenia wbijam tu co dziennie i łudzę się ze znowu wrucicie ty wena i NaruHina byłbym jeszcze czekał ale mysle nie mam dość. Soli jest do ciebie ważne pytanie. Czy ty naprawde aż tak nas nie lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko xD idąc twoją logiką też mam dla ciebie ważne pytanie. Czy ty naprawdę aż tak mnie nie lubisz? ;) Prowadzę drugi blog z podobną tematyką - komedia, romans, obyczaj i komedia :D dlaczego go nie czytasz? Styl jest ten sam ;) dlaczego akurat teraz napisałeś mi komentarz? Jak dla mnie jesteś kimś nowym, nieznanym więc nie wiem czy serio wchodzisz tu raz dziennie od dwóch lat i ci zależy na tej historii ;)
      Co do tej historii to no... Raczej jej nie wznowie, jak już to zacznę tego bloga CAŁKOWICIE od nowa :) ale to jak skończę a-story ;) (link w poście)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  23. Hej . Twojego bloga zaczęłam czytać w lutym tego roku ale dopiero teraz pisze - w zasadzie z prośbą .. no więc to opowiadanie było moim pierwszym jakie kiedykolwiek przeczytałam dlatego jest ono dla mnie ważne i dzięki niemu zaczęłam więcej czytać takich opowiadań ( o tematyce naruhina w świecie rzeczywistym ) ale niestety jest ich nie wiele :/ bardzo mi zależy żebyś wznowila pisanie nowych rozdziałów na tym blogu , bo przede wszystkim cenie go za prawdziwość jaką opisujesz , naprawdę zabawne momenty na których mogę się nieźle pośmiać :D no za naruhina bo wątek tej pary jest naprawdę kapitalny ( tylko czekam aż hinata wybaczy naruto :) ) teraz jedynie Clarissa wstawia regularnie rozdziały , które też są super :) do pełni szczęścia brakuje mi twoich notek ;) nie czytam bloga , którego teraz prowadzisz bo nie jest o naruhina xd ( jestem ogromną fanką tej pary ; D ) i cały czas żyję nadzieją ,że jeszcze wrócisz do tej historii , która znaczy dla nie tak dużo :) chciałabym Cię poprosić o powiadomienie jak przeczytasz mój komentarz ;) pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odpowiedz :* ~ Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytalam twój komentarz :) Dziękuję za ciepłe słowa :) I tak:
      Do tego opowiadania nie wrócę :< Dla mnie jest trochę, trochę bardzo infantylny, więc ewentualnie mogę napisać nowe opowiadanie (też o NaruHina), ale tez w naszych czasach, humorystyczne (bo jak?) i oddające nasze realia, ale inna fabuła ;) Pasowałoby ci to?

      Usuń
    2. Oczywiście :) nawet nie wiesz jak bardzo bym się ucieszyła na nowe opowiadanie od Ciebie ^^ bardzo lubię twój humorystyczny styl pisania i to , że akcja dzieje się w realnym świecie - kocham Poprostu ^.^ wybacz że dopiero dzisiaj odpisuje ale nie miałam ostatnio czasu na przyjemności ;/ czekam na odpowiedz :* ~ Ola

      Usuń
    3. No to postaram się szybko tu coś wrzucić, ale niczego nie obiecuję, chociaż pomysł i kilka stron już mam :D
      Spoko ja tam czas niby mam, ale z zagospodarowaniem go już jest ciężej ;)

      Usuń
    4. Czyli nowego opowiadania spodziewam się na tej stronie :) czekam z niecierpliwością na nową opowieść ^^^ życzę bardzo bardzo bardzo dużo weny i czekam czekam czekam :) tylko proszę nie każ czekać długo xd ~ Ola:*

      Usuń
    5. Soli jak tam ? Wybacz ale do osób cierpliwych nie należę , a jeżeli chodzi o opowiadania to już w ogóle :D także odezwij się najlepszej z nową notka :) pozdrawiam ~ Ola :*

      Usuń
    6. Poczekaj do mikołajek :P

      Usuń
    7. Że co ?!!!!!!!! No teraz to cie poniosło !! ~ Ola

      Usuń
  24. Dziewczyno nie wytrzymam do 06.12 ; 0 zwariuje xd ~ Ola

    OdpowiedzUsuń